Thursday, July 16, 2009

CinTa.. L0V3

Sekiranya kita cinta kpd manusia,
tidak semestinya manusia cinta kepada kita ,
tetapi sekiranya kita cinta kepada Allah,
Nescaya cinta Allah tiada penghujungnya,
Sekiranya kita cinta kepada manusia ,
kita akan cemburu kepada oRang yang menyintai mereka yang kita cintai,
Tetapi sekiRanya kita Cinta kepada Allah,
kita akan turut mencintai mereka yang melabuhkan cintanya
kepada Allah juga...

2 respond:

BroMint said...

cinta.Ko ni sama je dgn kakak aku.berpuitis. Hah?kakak aku dah tahu?mesti die mengamuk.die x pernah tahu aku ada blog.Mmg aku nak pilih yg matang tp antara byk2 yg aku tunjuk tu je aku yakin.ha3.ko nak marah kakak aku byk2 pun xpe.biar die rasa.manja sgt.kdg2 org fikir aku yg abg die adik.ko jaga lah die.die tu bkn sihat mcm org lain.

BroMint said...

ha3..kakak aku mmg liat mkn ubat.kalau aku senang je nak urus die.Ambil laptop die.nanti die mkn lah..tu yg ibu aku nak die kawin awal.