Saturday, July 11, 2009

keNanGan MaSiR... seGAr D inGTAn...

tnggal 9 ari bln, tmatnyer MasIr 09.. cam2 pngalaman & knangan yg aku dpt dsini...
suke,sdey, kmanisan ukhuwah, bina jmbatan hati, ksih syg insan, penat dan lelah, prjuangan, tarbiyah dan mcm2 lew yg berbaur lam hti aku nie.. rase tul2 seorg insan yg pnye prasaan.. indahnyer perasaan yg Allah ciptakn utuk mnusia.. alhmdulillah krn Allah bg pluang utk aku rasai sume nie.. org lain blm tntu dpt rasai prsaan nie sume..brtuah sgt jadi manusia.. alhamdulillah.. trima kasih Allah..
cam2 nk cter sbnarnya, tp sume 2 xdpt diungkapkn dgn kte2.. hnya Allah yg tahu pew yg aku rase.. moge dgn nikmat yg Allah berikan ini memwatkan aku trus mngingati Nya.. aMiNNN..
aku dpt rasekn ukhuwah antare aku & junior2 yg ade.. rse brtnggungjawb.. wlapun aku sdey coz aku xdpt brsame spnuhnyer ngan diaorg, tp aku puas.. moge aku trus dberi ksmpatan utk MAsiR yg akn dtng.. aminn..
rse xlyk yg sblm nie bersarang lam otak aku trus jew hlang ble dh abis MAsiR nie..huhu..
moge jmbatan hati yg terbina ini trus dpupuk mnjadi kasih syg yg dbajai dgn kshsyg Allah dan tarbiyah..
aminn..

1 respond:

BroMint said...

Baguslah ko sedar.xmcm kakak aku tu.Tetap xsedar diri.ha3...