Thursday, November 12, 2009

KUar jenJalan(^_^)



aku & wawa, kuar jenjalan td.. lame dh xkuar jln ngn wawa.. windu wohh.. tngat lak time sem1 & sem2.. huhu wawa dak manje.. huhu.. cute & klakar.. sokmo kne nyakat ngn aku... hehe.. kuar ngan Sa & Su gak..

Tp yg xbest nyer aku xdew bli papew pn.. mmg jln snguh r.. tgk jam (pic jam2 tuh) dew gak brkenan, tp tngat lak yg jam aku dh byk kt lam blk.. hehe.. aku nie xley tgk jam,pntang.. ase nk rembat jek klu dew yg cun2.. huhu.. lgpn aku bru jek bli jam mse blk deparaya ri tuh.. hehe..tmbah koleksi.. mak dh tnye "bape byk jam ko angah??".. aku jwb jek 6, mak kte"wat pew byk2, bkn pakai sumer pn, skali pakai 1 jek.." hehhe..dh mmg aku ske kmpul jam.. tuh lom mak tgk koleksi novel & novel Grafik aku lg.. klu x, tdh tlinge kasi panas la.. huhu..(ngumpat mk tri aku nie)
msk lak lam kdai buku, konon nk cari novel, tp xdew yg brkenan lak.. huhu, pnyer la lame aku brtapa lam tuh.. kuar tgn kosong gak.. kwn2 aku geleng pale jek.. ble kuar dr kedai bku tuh, tgk aiskrim yg aku bli dh abis diorg rembat, geram aku, aku bru jek mkn 2sudu.. huhu.. halalkn jek la.. hehe.. hrpkan pgar, pgar mkn aiskrim aku..hahaha.. kuar cuci mate jek la..
papew pn len kli kuar agi.. kuar ni pn cme tmn SU & wawa jek.. wawa bli ink & su lak bli brdband.. aku?? xbeli papew.....
THE END....

0 respond: