Wednesday, January 20, 2010

member2 yg smpat aku jmpe mse blk cuti kt kdh rie 2


mmber baik aku: Situ ZulaikHo RusMan (bju skool putih)
mmg dia la akn aku gi jmpe lu klu blk kdh.. hehehe.. kawan baik nih sjk skool rndah lg.. bru jek abis STPM.. GUd Luck jek..




Aina MArdhiyah haZizI (tdung itam, tdung ptih 2 aku)
minah All Black la dia nih..
skang duk umah jek kot.. tatau la dia nk stdy mne.. baik jgak ngn aku



Mohd Azrul Yop.. mmber aku gak nih.. rapat la jugak ngn aku.. mamat poyo kt skool lu.. stdent len xske dia sbb ktua pngawas..
mse skool kne kosip ngn aku nih ( klaka lak ase)
ramai pminat kt mse skool lu.. tp bkn dilayan pn minah2 yg mnt kt dia 2.. haha.. ciann la




  • adik2 aku.. tp aku bkn jmpe diorg jek la.. ramai lg adik2 len yg aku jmpe.. tp mne la aku nk snap pic diorg sumer.. diorg sume klaka2.. klu aku gi jek umah 2 msti xbg blk nyer la.. (t la aku cter d len n3 sal adik2 aku)


++ so, diorg nih jek la yg smpat jmpe.. klu nk iktkn, ramai lg la mmbe2 yg nk djmpe.. tp dsbbkn rnioun klas 5SN xjd, so xdpt la jmpe yg len2 2.. insyaallah len kli cuti ley jmpe agi.. tp kne rncang tul la.. hehehee.. rndu tul mse skool2 dlu..

0 respond: