Wednesday, January 20, 2010

mY neW (^_^)

my New?? ermm.. pew ek?? MY neW jam la.. hehehe~

td kuar tman kwn aku kew KB utk bankin_kn cek maranyer.. so dh abis bankin 2, ktorg pn ambik la ksempatan utk jenjln kt KB nun.. hehe..
so, dh jenjln, terjln la kt kdai2 dpn PT.. kt c2 dew la kdai jual jam(detail lak)
tgk punyer tgk dew lak jam yg trbekenan dihati aku nih, so pew lg, rmbat jek la memndangkn murah jek.. hehehe.. tmbah jam jek nih..


Kaler merah lak jd pilihan memandangkn xdew lg pn kaler nih.. ermm bli nih pn coz gnti jam aku yg adik aku ambik.. alo~ syg tol jam 2, tp dsbbkn adik aku dh blasah jam 2 smpai dh xcntik, so aku kasi jek la kt dia.. hehehe.. nih la pngganti jam yg adik aku ambik 2.. arap2 blk t xdew lak org yg brkenan ngn jam baru nih.. danger tol la.. huhu~


hehehe.. nih jam2 yg dew ngn aku.. tatau la.. ermm.. dew lg 2, tp rosak nk kne baiki lu.. huhu.. spe2 nk pnjam ley jek la.. tp jge baik2 jek yg pling pnting.. hehehe~

2 respond:

جين said...

salam
koleksi bertambahan ek
erm...:D

kim_HasNuL said...

wsalam.. bkn brtambah nih.. pengganti pd jam yg adk aku dh rembat.. huhu~