Wednesday, January 27, 2010

My bEZdaY




hepi bezday 2 me... hepi bezday 2 me.. hepi bezday 2 me.. hepi bezday 2 me.. lalalala~

>> setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkn pada Sang Pencipta... terima kasih Allah krn msih mmberikn aku nafas.. trima ksih krn mmberi penghidupan, nikmat iman & islam, kluarga yg hepi go bini, kwn2 yg mewarnai khidupan ini.. umo yg pnjang dh 20 thn dh.. alhmdulillah.. amat besar anugerah yg tlh dberikn.. kdng2 mmbuatkn aku alpa.. nauzubillah.. jauhkn.. moga aku sntiasa mengingati dan merindui Mu tuhan ku.. jgn jauhkn aku drMU.. sesungguhnya aku x mmpu utk hidup tanpa Mu disisi..

>> buat UMI, AYAH & mak.. trima ksih.. ksih syg yg dicurahkn xdpt dblz.. jasa yg amat tinggi dan akn ku kenang smpai mati.. umi trutamanya.. ank umi dh beso dh, huhu.. maaf sekiranya kenakalan angah dew mmbuatkn hati trsntuh.. restu & doa UMI, AYAH & mak amat2 diharapkn.. hehe.. trimas!!

>> Along & adik2.. korg la pnyeri idup aku nih.. hehehe..

>> wat kawan, sahabat & teman
.. jutaan trima ksih coz wish.. trima ksih gak wat yg mndoakn aku.. hehehe.. yg mmberi, trimaksih gak.. syg korg..

tanpa korg sume, xceria la idup aku nih.. trima ksih.. Dan trima ksih pd Allah jgak krn mnemukn kte & ukhuwah ini.. moga Allah merahmati kalian sumer...

trutamanya SA, wawa, ana, Bro jin, k.yan, farha, su , wan, tokmat & sumer la.. terharu tol
.. huhu.


moga korg ceria slalu..




pizen from kwn2.. cute2!! time kasih bebyk.. lap u all..




pizen from aku kpd aku.. heehe..

aku da 20 taun da...

0 respond: