Monday, January 11, 2010

no tittle

erm.. tatau nk merepek pew nih.. boring jek nih ha..

keboringan >> komik dh bace.. dh abis dh pn bce 2 buah komik yg aku bli smlm.. novel pn dh slamat aku abiskn bacaan td.. huhu.. trimas su bli novel baru & kasi aku pnjam.. hehehe....

klu x >> ikutkan smlm nk tuko layout bru 4 my blog nih, tp dsbbkn amat2 lah memeningkn kepala hotak aku nih, so trus mlz nk tuko.. xjd tuko la nmpaknyer.. penin..

psl blk plak >> susah tol la merempat nih, lom pasti duk blk mne agi nih.. nyampah tol la, cmni la jdnyer klu pengurusan xsistematik.. mngsenyer, stdent2 yg xbrsalah nih la.. geram jek ase nih.. kne merempat lu lam blk org, dh ase cam pelarian lak aku & SA ase.. huhu.. sabo jek la kte nih an SA.. dsbb kn tuko2 tmpat tdo la pg td aku penin pale.. huhu.. nih yg xbest nih.. pg smlm pn gitu gak.. huhu.. aishh!! sabo jek la.. tp still brsyukur sbb dew gak blk nk tumpang tdo..

sok >> myb sok dftar 4 new sem.. huhu.. msih geram sbb lom lg tau blk mne nih... sabo jek la...

>>>>>>>>>>>>>dh abis merepek jap<<<<<<<<<<<<<<<<<

* moge Allah mmberikn kesabaran yang tinggi wat aku.. ameenn..

0 respond: