Tuesday, December 22, 2009

aiyakk!! kne balut buku lak!!

erm.. tatau la nk merepek pew la.. no idea la.. tp juz nk cter psl kt umah.. hehehe.. zusss lyannn..(",)


ngah relek smlam tetibe ayh aku ckp kt adik aku," mai sok balut buku skolah, angah kamu tlgkn".. aiyak!! angah jugak yg kne blut yah?? erm.. so, td aku pn tlg la mai blut buku skool dia yg byk giller 2.. erm.. aihh, byk lak buku yg kne blut.. cam nih kew bdk skool cina?? ermm.. byk tul la buku nyer.. tp, slamat la aku nih agk pakar bab2 blut buku(sbb ske blut komik2 aku) hehe.. so,kne lak bukak klas membalut buku kt mai nih.. tp, 2 la ase mlz lak nk blut buku mai nih sbb tgk byk giller.. patah pinggang aku nih.. hehehe..


tgh aku ngn mai rancak brtungkus lumus nk abis blutkn buku2 dia yg byk 2, tetibe dew jek bdk sorg nih yg ngade lg manje dtg nyibuk.. ishh2, geram tul la.. aku dh penat & lapar, tetibe jek wawa nih dtg nyibuk.. mule2 nk duk atas riba & pelukk.. lps abis jekdia nangis, dh sebuk lak nk belek2 buku2 abg dia tuh.. seb baik la xkoyakkn.. hehehe.. lyn jek la pangai bdk mnje nih laupn geram.. mak kte dgn nada lwk2 "wa, jgn kcau ngah kamu2, ngah lapo 2, kang kmu lak dia mkn" hehehe.. dew2 jek point mak aku nih nk usik org..


so, alhamdulillah.. dh siap balut buku, laupn mat leleh nih(mai) nangis2 gak mlz nk blut smpai abis.. dew plak nk tngguhkn nk wat esok.. mne la aku nk.. so aku tlg & pkse gak dia siap kn ari nih gak.. hehehe.. so dh siap.. upahnyer, mak msk kari ikn my fvret... nyumnyumnyum... trimas mak kasi upah yg baik punyer!! slamat aku xmeletup ngah karenah mai nih..

0 respond: