Friday, December 18, 2009

hero


>> mohd akmal.. pngilan MAi.. ntah la nape pnggil gitu aku pn tatau.. cpt sgt trase ati.. kuat gak majuk.. ske men pS.. xnk kongsi ngn org len.. hehehe.. cpt nangis(aku pnggil mat leleh).. klu nk kn sesuatu, akn usaha smpai dpt.. jd punching bag klu ngn am.. hahaha... tatau la.. aku ske nyakat dia ngn gelaran mat sopak.. hahaha.. agk pemalu...


>> moHd Amzar.. gengster kat umah.. mat romeo gak nih.. degil yg amat.. keras skit.. baran.. cute.. pndai ambik ati org.. ske blasah mAi.. kuat nyakat mai, tp akhirnya mai akn nangis.. huhu.. pling mrah ble org pnggil dia SYg.. heheh.. macho la konon..



ermm.. 2org mamat nih klu dh baik mmg baik, tp klu gaduh, aiyak!!.. ermm.. umah sunyi klu xdew diorg nih.. krenyer pnyeri umah gak nih slain wawa.. adik2 aku.. hero2 ku.. kuikuikuikui.. kdg2 dew gak yg kne debik nih ngn aku.. hehehe..

0 respond: