Tuesday, December 8, 2009

RagaM..


ermm.. pew yg aku nk merepek ek.. ermm.. pk jap ek.. hehehe.. eh idea dh dew la.. juz nk taip jek.. hehehe

ermm.. spnjang idup aku nih(xdew la pnjng mne pn), mcm2 ragam/ prangai manusia yg aku jmpe.. myb yg lom pnah jmpe pn dew kot.. aku sndri pn dew ragam aku sndri.. dew baik dan buruk.. kuikuikuikuku.. biasak 2.. lumrah..
kdang2 ragam kte nih dew yg org ske dan dew yg org xske.. ala normal lew 2 kn..
aku sndri pn dew gak mngeluh(xbaik mngeluh) ngn rgam manusia nih... lom tntu org ske ngn ragam aku nih an.. ermm.. penah x kte trpkir, klu dlm dunia nih sumer mnusia ragam/ prangainya samer jek sume..(ce pk jap) apa agknyer akn jd ek? uihhh.. ntah la aku pn xdpt nk byangkn (laupn kuat brimaginasi).. hehe..

4 me, ragam @ pangai mnusia yg mcm2 nih la yg mewarnai kehidupan kte.. klu sume same jek pangai, msti idup nih boring an.. tgk pangai 'kwn nih' cam aku, tgk 'org 2' pangai cam aku gak.. adoyai.. klu sumer samer jek gitu.. waaaa.. tatau la..

dew hikmahnya kn laupun kte xbape ske.. Allah dh ciptakan selengkapnya dh.. so, sape kte nk pertikaikan..

perasaan bnci @ xske pd ragam/ prangai org yg xbape 'cantik' 2 biase bg aku (normal)>>( aku jugak trgolong).. tp, kte kne cbe utk trime sumer 2, sbb lom tntu ragam @ prangai kte nih org suke.. ce blajar trime ( pesanan utk dri sndri)
yang baik leh jdkn tauladan dan yg buruk jgn lak di amalkn.....

banyak udang, banyak garam,
banyak org, banyak la ragam..(pntun lame2 dulu)


*juz merapu jek..
*nih pndangan aku, klu slh tlg btulkn..
*msing2 kn dew pndangan msing2 an.. hehe

0 respond: